Jag hatar Specsavers

Om jag har en stor lapp på luckan (lådan) som säger att jag inte vill ha reklam, då tror jag ju i min heliga enfald att bör slippa erbjudanden av typen "ta 2 kaffe betala för 1". Jag har inget intresse av att SCA Forest ska utarma planeten för att jag ska sträcka ryggen bärande erbjudanden från Lidl, Siba och Stadium raka spåret i pappersåtervinningen. Det känns liksom lite omständigt.
Och so far so good, men nu har den geniala marknadsföringsansvarige på Specsavers kommit på ett finurligt sätt att lura på mig sina satans erbjudanden. De adresseras nämligen direkt till mig, i - hålli er - seriösa fönsterkuvert! Har gjort en enda synundersökning på Specsavers när jag var typ 16 år, och det är alltså denna undersökning som jag än idag får sota för. Låt det bli en läxa barn - era gamla synder kommer ikapp er, var så säkra...

Annars har jag varit duktig duktig duktig nu, kolla vad det ser gott ut!



Fick smälla mig själv på fingrarna mer än en gång när jag höll på med mitt chokladdoppande, inte en gubbe slank över mina hungriga läppar. I övrigt tycker jag att naturen där har sagt sitt ifråga om en hel del saker som porrskadade män i tonåren vill hålla på med. Vi tjejer har inget alls emot sliskiga krämiga saker, men eftersom Gud inte gjorde så att det ni vill ska smaka bra smakar choklad så är det nog inte meningen att det ska ätas heller?! Eller vad tror ni?

Nu ska jag skutta in i duschen, vore ju pinsamt om min blotta uppenbarelse förstör folks aptit. Sen ska jag bara skära lite bröd och röra ihop två röror (röra en röra?) Sen är we good to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0