Honey, I'm home!

Hann faktiskt hem före Johan idag, så jag ägnar den tiden åt lite primpin'... Närmare bestämt har jag kletat in benen med Veet och skallen med Sebastiens Penettraitte. (Tur att det inte blev tvärtom, hade varit mindre lyckat...) Nästa vecka ska jag ringa och boka tid hos frissan, ska bli i början på maj har jag tänkt, kanske innan vi åker till Åland. Märker faktiskt en förbättring på håret - det är ju fortfarande hemskt tunt och sprött, men det sitter i alla fall kvar när jag borstar det, och det sprakar inte lika mycket längre heller. Sen gillar vinter och mitt hår inte varandra så mycket, så jag applåderar den häringa våren som är på ingång!!

Nej, nu börjar det klia på benen, brukar vara tecknet på att de ska sköljas! Todeloo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0