Halv åtta hos mig!

Riktigt riktigt bra program det här är, även om jag stör mig lite på veckans självutnämnda konnessör... Hoppas jag aldrig blir sån, gnuggar folks snokar i det mesta...även fast jag faktiskt kan nästan allt :)

Har en sötnos som drabbats av godiskoma här, och klagar och gnäller på det mesta i tillvaron. Hoppas att han snart kan börja äta normalt, då kan man tysta gnället genom att plugga in en 200g chokladkaka i truten på honom!!!

Och jag stör mig RIKTIGT mycket på lillknubbisen i TVn...ge upp :)

Har även hunnit med att käka thai, blev riktigt bra: kyckling, morot, vitkål, zuccini, kokosmjölk, chili och green curry-paste - MUMMA! Plus att jag har fått tillbaka betyget på Räkenskapsanalysen. Trots att jag skrev den ensam, medan de flesta var 3 i gruppen, och alltså fick göra sjukt mkt jobb själv så scorade jag in ett starkt B, och jag är SÅ JÄVLA NÖJD!!! Jag jobbade riktigt hårt med den kursen, och slet i motvind eftersom jag inte hann få in svaren på intervjufrågorna - och ÄNDÅ! Yes yes yes yes yes!!!

Imorn blir det jobb hela långa dagen, få se hur många dagar till ryggen pallar...det är rätt tungjobbat just nu. Plus att jag inte precis är någon ungdom längre... :) Ska bli skönt den dag man får dra in degen sittande på en skön kontorsstol!

Nej, nu blir det åter till Halv åtta hos mig - men scheisse vad störig hon är Miss Know-It-All...  Ska nog göra ännu en raid i olivoljan också, det är skönt med hala ben :)

Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0