Det blir så ibland...

Ibland stör jag mig på väldigt väldigt konstiga saker, dvs. saker som en PK-människa egentligen inte får störa sig på. Men vad ska man göra åt det, man är den man är även om det är obekvämt ibland. Säger ni också alltid vad ni tycker även om saker som man inte "får" tycka?

Ska bli riktigt skojigt imorn, jag ska ägna dagen åt bakande och handlande. har varit 2 svängar på ICA, men det är ändå alltid nåt man glömmer. Imorn måste jag komma ihåg cider och turkisk youghurt. Och fetaost, helt klart fetaost.

My name is Earl nu - jag fattar inte att han inte knutit fast Randy ute i skogen och glömt honom där för länge sen. Men så har jag ju nu en gång för alla väldigt svårt för dumma människor. Night night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0