Dagens glass...

Dagens glass blev en Cornetto Jordgubb som avnjöts i förträffligt sällskap på en solig plats utanför MIUN i Sundsvall. Den satt inte fel vill jag lova, det är så skönt att det äntligen har börjat bli riktigt väder - dvs. MITT väder. Sol, fast inte för mycket, varmt fast inte för mycket - ett perfekt lagomväder, även om tempen gärna får stiga sisådär ytterligare 10-15 grader så man kan hoppas i poolen snart!!

Pluggat har jag också gjort, i massor. Fröken Helena och jag intog datasalen vid halv-elva-snåret, och sen har vi varit förvånansvärt effektiva. har fortfarande en hel del kvar att göra, men det beror nog snarare på att min ambitionsnivå helt plötsligt fick sig en skjuts uppåt - jag vill inte bara göra ett PM, jag vill göra ett BRA PM...

  

Det är så skoj med fint väder, då kan man putsa på bilen som en fjolla - (kunde vara) citat min sambo 2009...
Balkongen längst upp...där sitter jag nu :)

   
This is Helena, she's my bad-ass friend from the Blackeberg...
Ni ser ju vad skoj vi har när vi pluggar.

Nej kära ni, det blir nog inget mer bloggat just nu, känner hur motivationen slaknar något... Ska nog ta mig ytterligare ett Ballerina med lakritssmak och tänka på hur sexigt det är med putmage på beachen istället :)
Adios amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0