BioResonansTerapi - till alla allergiker

Jag hoppas på retroaktiva sponsorpengar än en gång...

Min sambo håller på att försöka bli av med sina hälsoproblem - pollen, päls, kvalster, magproblem osv. osv. (var inte mycket som funkade som det skulle om man säger så). Det gör han med brt (finns på www.brt.nu) och ändrad kosthållning. Dvs. ingen mjölk, inget mjöl och ingen vetestärkelse på ett helt år. Det, i kombination med behandling, ska låta kroppen läka.

Ni som är läkare, jag vet att ni skrattar er harmynta just nu. Men det gör ingenting. Vi har bara positivt att säga om den holistiska synen på kroppen so far. Även att det här används i medicinskt syfte inom sjukvården i ex. Tyskland. Jag gillar det.

Men man ska vara sjukt taggad. Ingen Dajmstrut på 12 månader, inga baugetter med skagen, inga smörgåstårtor, vanliga tårtor eller lasagner. Ingen pizza, ingen burgare med bröd. Bara havre och soja, havre och soja. Och riskakor. Massor med riskakor. 

Men lider ni av svåra allergiska besvär tycker jag att ni ska kolla upp det. Jag tror på det. Johan har blivit grymt mycket bättre bara under de två månader vi har hållit på. Kostar kring 3000 spänn för allt, vilket är ungefär vad vi brände på ett halvår på nässpray/Bricanyl/allergitabletter som inte funkade... lätt värt, och helt naturligt, dvs. inga biverkningar heller. Good luck! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0