Åh vad jag älskar påsken

Jag har precis upptäckt något nytt med mig själv - jag älskar påsken. Eller påsken och påsken, det är väl mer solskenet, hemvändarna och ledigheten som varit guldkanten, plus mini-Sjödins ankomst då :) Nu väntar vi spänt på samtalet från de stolta föräldrarna som säger "kom och hälsa på"!

Kvällen kryddades av en hurtig promenad tillsammans med Jessica, en promenad som skedde i behagligt samtalstempo.. ;) Samtalade gjorde vi mest om hus hus och åter hus, för allvarligt talat så håller nog både söthjärtat och jag på att längta ihjäl oss efter ett eget krypin på landet. Vi skulle väl ha råd med ett hus nu egentligen, men vi vill ha huset med stort H, och då känns det bättre att vänta tills vi hittar det allra mest perfekta. Så vi surfar hemnet ett tag till :)

Imorn måste jag dock slå mig själv i huvudet och glida tillbaka in i verkligheten. De senaste dagarna har jag totalt kopplat bort mina måsten - skola, jobb, brf och allt sånt, men nu måste jag rycka upp mig och lägga i femmans växel igen. Jag kan inte direkt påstå att jag längtar, men jag måste få ltie ur händerna, för på torsdag blir det Sälen!!!

Jag lnskar att jag hade varit en bättre bloggerska, som orkat knäppa kort på allt vi har gjort idag, men tyvärr. Jag skriver även det här medan jag borstar tänderna, så det blir tyvärr inte bättre än såhär denna gång... Men imorn ska jag sitta framför datorn heladagen, så då kan det nog komma en och annan godbit ur vardagen. Until then - goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0