Dåligt...

Dåligt med bilder och updates på ett tag, jag ursäktar mig med att det har varit sjukt mycket skol/jobb/socialt umgänge/Brf-grejer/und so weiter...

Idag har vi varit i Birsta med Erica,  Marcus och Viggo och shoppat bort stora delar av lönen som kom idag... bra jobbat där! Bland nyförvärven kan räknas 2 tunikor (jag), 1 par leggings (jag), en stickad ärmlös kofta (jag), ett par skor (Johan) och ett par jägarhängslen (ja vem tror ni...) Lunch/middag käkade vi på MAX, mums mums! :)

Har även plågats av en sjuklig träningsverk i dag eftersom jag i ett fall av överambition gick på SpinCore och försökte blir fit igår... Magplågorna har inte satt in än men armarna hänger som blyklumpar längs med sidorna och jag skulle inte ge mig på att föna håret idag precis...

Nu orkar jag inte precis skriva så mycket mer, har 5 sidor Organisation att skriva tills imorn, men det kommer snart ett jätteroligt blogginlägg med massvis med bilder, jag lovar...

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0