Att äta pizza

När man bor och lever med Härnösands svar på Jamie Oliver är det solklar vardagslyx att få äta en micropizza och en Sandwich till middag. Mer jakt Johan!

I övrigt är jag glad att jag är fin i håret, tacksam över att mitt liv är så jäkla bra och inte så hemskt sugen på att resa mig ur sköna soffan och knata på styrelsemöte... Men vad gör man inte?

Jag undrar även alldeles väldiga över en specifik sak som jag hoppas att någon kan kasta lite ljus över. Det är nånting i stil med detta:
Väldigt väldigt ofta ser man par ute på stan där han ser riktigt trevlig ut, snyggt klädd, bra frisyr och ett helt ok ansikte. Sen gär hon entré, flickvännen..halvfet, ryslig klädsmak och påsiga ögon. Para ihop det med en lång tung lugg så att hon ser ut att ha levt i Josef Fritzls källare...och jag bara missar poängen?! Påminner denna rysliga varelse om deras mamma och de har någon typ av Oidipuskomplex eller vad?! Och jag vet att det är insidan som räknas..blablabla, men någonstans i någon del av hjärnan måste ju dessa killar helst göra det med lampan släckt? Och inte ofta verkar dessa små grå musar ha sårskilt mycket innanför kepsen heller, utan de är bara just helt precis plain-Janes. Är det så att myten om den manliga utseendefixeringen är en myt? Det kanske är vi kvinnor som är de nya mansgrisarna, för jag fattar det faktiskt inte. Hallå killar, vad gör ni med Ursula från Lilla Sjöjungfrun. Våga släpp taget om husan och ge er ut efter någon värd att fortplanta sig med. Kärleken är blind, men det får fan finnas gränser?


Ojojoj, vad många arga sjöhäxor det kommer att bli nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0