Två töntar

Just nu är jag och Johan två jätte-mega-töntmesar som sitter vid varsin dator och är asociala, men så fantastiskt det känns att ha bredband igen!
Och så fick vi ju besök av Erica, Markus och Viggo som kom och installerade (Markus), skvallrade (Erica) och åt rån (Viggo)!

Nu ska jag vara gräsänka i drygt en vecka, eftersom min karl ska ner och panga ihjäl intet ont anande Mora-älgar, så då vet ni att det troligtvis lär bloggas en del mellan mircopizzorna. Hela jag blir ett enmansLAN när Johan är borta!

Ska ev. ut på krogen på lördag, är faktiskt lite nervös, har glömt hur man ska göra det där...var ju ett tag sen sist. Men det ska bli skönt att vara själv några dagar också, tvåsamheten smakar aldrig så bra som när man verkligen får längta efter den! (Vilket jag ju lär göra...)

Sen har jag ju bokat in varje vaken minut av min solo-vecka, så inte vet jag väl om jag kommer att ägna mig åt alltför mycket navelskådande...

En klem till de som förtjänar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0