Oh I'm not doing this to please you

Friday, har sett finfin gärdsgårdshockey, men bangat vidare umgänge p.g.a. en trötthet som bäst beskrivs komatös.
Plågat benhögen på gymmet idag, känns roligt att komma in och provträna på nautilus och det första instruktören säger när hon ser mig är - Och här har vi en som ska bygga muskler".
Jag vill poängtera att min muskellösa kropp ansetts som nog så godtagbar på den tiden det begav sig, tjugohundranånting back in the days fick den sina blickar ändå.
En vecka som gräsänka får en att värdera saker i livet annorlunda, och visst är det gött som körv att skaka sin otränade rumpa ibland, men det är godare ändå att ha oxfilé hemma istället för att äta Big Boy, om ni ser analogin? Eeeh...ja.

Nu till sängen med en finfin Dennis Lehanebok som jag läser för sisådär tolfte gången. kanke skulle blanda en karaff (fint ord) citronvatten och må riktigt ordentligt. C-vitamin är ett tecken på mognad har jag hört.

Heut abend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0