Män och kvinnor

Långsam dag med träning och god mat. Djuplodande (!) samtal med sambo som gjorde honom chockerad men förtjust, och avslutningsvis chips och en god bok i soffan. Nu ska vi ta en sväng med bilen, tanka och kanske köpa oss en liten glass. Jag känner mig tämligen utvilad efter en hård vecka. Imorn är det åter till allvaret igen, men det är väl bara att bita ihop och hänga i så gott det går. Jag längtar efter tredje året, då jag bara ska läsa en kurs..räknade ut att min sysselsättningsgrad, med skola, jobb och andra åtaganden av "måste-karaktär" ligger på mellan 240-250%, så det är väl inte så konstigt om man inte är på topp jämt...

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0