Jag är så ledsen

Tyvärr kära läsare ligger internetverksamheten för närvarande nere på Brännavägen.
- Men, tänker ni, hur kan hon då ge något liv ifrån sig i cyberrymden?

Jo serru...det är så fiffigt att eftersom jag har en monsterrapport i statistik att lämna in så sitter jag som ett fån i P235, (compliments of MidSwedenUniversity) och knattrar på tangenterna. Vet ni förresten hur stor del av konfidensintervallet som täcker 'my', och vilket storlek bias har? (och nej, det är inte 164 centilong)... Tack gode Gud för Helena 1 och 2, den ena är min älskling och lånar mig sina gamla böcker, den andra är grym och går i min klass... vi pluggar bra ihop.

Annars inte så mycket nytt, ska snart ratta Volvon till svärfar för några justeringar, snart åker ju Johan till Mora på jakt och då är det ju bra om det finns spolarvätska, lyse och andra petitesser hela vägen fram och tillbaka. Jga ska spendera den veckan på allra bästa sätt - plugg, träning, vänner och micropizza...och kanske lite Xbox, har ju upptäckt att det finns en del roliga spel till den manicken också, och inte bara shoot'em-up!

Nej nu måste jag faktiskt tacka för mig och återgå till studierna, men så snart paketet från ComHem kommer så blir det åka av på den här sidan, det vet ni.

Puss puss till alla som jag känner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0