Guld

När man släpar sig upp trots halsont, klockan är 05:15, det blåser och regnar ute, och manegentligen  borde sitta hemma och plugga men man går ändå för man vägrar studielån. Ja, vad händer då. Man kommer ner på jobbet och börjar sådär lite halvmotiverat att slabba ihop lite ätbart. Och vad ligger där, i min mack-låda?! Jo minsann, är det inte 3för10 som brudarna har gömt där åt mig. Bara givetvis... Min dag var räddad!

Igår åts det våfflor på hög nivå med Fia, idag äter Johan representationsmiddag och jag funderar på att dra en burgare. Igen. Mycket av min blogg kretsar tydligen kring mat för tillfället, men det är ju heller ingen hemlighet att jag gillar att äta. Bland det godaste just nu är faktiskt tunnskurna rotfrukter som honungsrostas i ugn och avnjuts med lämplig köttbit. Icke illa. icke illa alls.

Annars är det mest konfidensintervall som gäller faktiskt, tenta om två veckor. Ska bli, eh.. intressant. Jag vill bara vara färdig nu...igen. Det finns så mycket mer än två akademiska examina jag hade tänkt hinna göra innan jag fyller 30 nämligen.

Hydrozonsalva och General Vit har f.n. min kärlek.

Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0