Bite the bullet...

And there's talk talk talk... Inträffar något genetiskt i kroppen i och med 65-70 års ålder som gör att livet går ut på att gnälla och tro att man blivit lurad? Infaller detta då samtidigt som impotensen gör sig påmind? Skulle vi ha ett bättre och trevligare samhälle, fritt från militanta PRO-grupperingar om äldre människor fick sig lite ömhet?

I så fall Herr Ordförande, har jag ett förslag. Slå två flugor i en smäll - pensionärerna och arbetslösheten, och legalisera den fria prostitutionen för torskar över 67 år, så kanske vi friska unga människor slapp leva med det ständiga gnället och den ständiga bitterheten. Då kan Svea 72 istället ringa upp Henke 24 för två timmars ryggmassage och lite rajtan tajtan - givetvis mot en skälig taxa - vi slipper betala Henkes socialbidrag och vi slipper även läsa Sveas ilskna insändare i tidningen där hon klagar på allt från homo-äktenskap till snöröjning och priset på frusna ärtor. GUD så skönt det vore!

Förutom det är det en bra dag, oproduktiv men bra, även om jag går omkring med ständig panik över en skola jag inte riktigt orkar sätta tänderna i. Statistik...smaka på orden, nåt så vidrigt!

Nu ska jag fixa och trixa med håret och sen bär det av till mamma och pappa en sväng. Mådde verkligen urkasst imorse, men det verkar ha gått över hjälpligt, så jag hoppas att det bara var en kortis... det första som far igenom huvudet på mig är ju dock "matförgiftning", tätt följt av "magsjuka", men det verkar som om jag kanske bara stoppat i mig nåt olämpligt - skönt!

Auf Wiedersehen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0