Quinna

En helgrym fredagskväll som dock började segt med skit på TV och två allmänt trötta människor. Dock ringde allas vår Ejkej som en räddande ängel och fick ner oss på The Kristet Utseende som röjde Mellanholmen. En Pripps på det och vips så var fredagstristessen och bortblåst och jag tror nästan att till och med Snutt-Johan hade roligt, även om han inte kan förstå oss 060-barns faiblesse för just kristet utseende.

Jag fick iallafall höra såväl Bög i Buffalo som Quinna, Bärs som bärs, Tommy Tommy, Kristen tjackfabrik, Kairos Fjollor, Moffegreven och pang på pungen i Portugal...så den lilla tonåringen i mitt hjärta gladde sig.

Nu är det dags att krypa till kojs, imorrn kan jag en stor dag framför mig...jobb jobb och mera jobb. Fast det är rätt ok att jobba lördagar, även om man givetvis saknar sina vänner från Lejonkungen...

Gutes nacht.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0