Nytt flow

Nytt flow på brännan, to say the least. Jobbar en finfin heltid med världens sjukaste arbetskamrater, där man får SNUSA så mycket man vill... Att man dessutom får finfin magträning för att vi garvar läppen av oss hela tiden är en skön bonus.

Fortfarande finns det en Johan i mitt liv, vilket nog snart är någon form av rekord för mig. Vi har gått och klängt på varandra i dryga året nu, och hur jag än bär mig åt så verkar vi inte lessna så in i h*vete på varandra!

I övrigt så pluggas det sjukt mycket Fek nu, oh jag siktar stenhårt på rekordet i antal tagna universietspoäng innan 30...


...


Och ja, jag måste bara få lobba för Gordons blogg: sannafro.blogg.se, kommer snart att uppdateras med bilder på sällsynt autentisk falukorv..icke missa icke missa...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0