Grill-Britt...

...var namnet som Robert Gustafsson svarade på frågan om vad han aldrig skulle döpa sitt barn till... Och de kan man ju förstå, även om jag personligen inte tycker att Stek-Ulrik eller Kok-Gösta heller är så slående...

Hemkomna till kuvösen efter myshelg i Bevvan, det har solats och grillats och det var nära ett litet dopp men eftersom jag inte får bada med mitt lilla operationsärr och Johan är en badkruka så tvättade vi bilen istället. Det är konstigt att man inte kan uppfinna en billack som stöter bort damm och smuts?!

Imorn är det jobb igen, en dags helg är precis vad man orkar med innan man börjar längta tillbaka...(ska sägas dryyypande av ironi) Fast jag har å andra sidan aldrig haft ett jobb där jag har skrattat så mycket som jag gör nu :)

Snart är det golftävling också, 2 generationer. Vi har en gås oplockad med den handicap-fuskande släkten Wiklund i år ;) Psykkriget ska snart inledas: allt är ju som bekant tillåtet i krig, kärlek och golf. Tänkte lägga upp en golfbild men jag orkar nog inte, det kommer när det kommer...


Hörs hej...

Kommentarer
Postat av: Helena

Ooo du har börjat blogga igen.. nice ;)

2008-06-29 @ 21:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0