Tröttkörd

trött och ont i huvudet, och har bangat en tjejmiddag som hade alla utsikter att bli fantastisk...ja jag är lite ledsen på ögat just nu, men det är bara att lägga sig och sova och ta nya friska tag.

Innan huvudvärken från helvetet slog till hann jag iallafall med att nyttja min lediga helg på bästa sätt. Vi drog ner till Sundsvall imorse och satte sprätt på pengar, och jag kan lova att mitt VISA glödde... Stadiums golfavdelning öppnade champagnen efter mitt besök.
Införskaffade ett par golfbyxor (svarta), golfshorts (svarta), golfslipover (cerise), golfklänning(cerise/vit) och två pikétröjor i ljusgult och vitt. Utöver detta hann jag även få tag på världens snyggaste plånbok i vinrött skinn, en marinblå liten tight tunika från Gina och (under över alla under!) en helt perfekt golfputter i two-ball-modell som är i RÄTT längd, och har RÄTT vikt!! Nu blir jag giftig på banan...

Efter en smarrig lunch på Subway med världens starkaste South-Westdressing shoppade vi shorts och keps åt Johan, vilket visade sig vara svårare än någon kunnat ana. Det bliev ett par snygga beiga Cross-shorts tillslut, och en mycket trevlig brun RipCurl-keps, så nu är sweetie också stylad :)

Men som sagt, sen var det som om någon hade släppt en A-bomb i skallen på fröken R, så då var det bara att lägga sig och sova några timmar hos mamma och pappa innan det var dags att styra hemåt och koma ur i soffan. Så nu ska jag bara duscha och sen ska vi kura ihop oss i soffan med dricka, godis och Mordkommisionen. Inte helt fel det heller.

Hoppas ni har trevligt även utan mig ikväll tjejer!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0