Swing

Nu kommer sötisen snart hem efter en kväll på golfbanan så vi kan äta god jordgubbskräm med mjölk. Och jag har fått ha en skön sov-kväll så de blå ringarna under ögonen har mildrets något :)

Imorn ska även yours truly ut och svinga lite klubba, spännande värre, plus att jag verkligen verkligen måste hitta nåt nytt i klädväg imorn.. ni vet när folk säger "äsch den här gamla trasan": så ser min garderob ut nu känns det som...

Fick även prata med stumpan ikväll, min lilla söt-Helena som har flyttat ända ner tills tora Sundsvall och bara väntar på att vi ska följa efter :)

Nej nu blir det brittisk deckare och kräm med mjölk (fast utan mjölk för min del).

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0