Shoppingstaden Härnösand...

Ja Jisus vilket skämt!

Knallade ner till Sandra imorse och hittade visserligen en gullig svart klänning och en aptight randig tunika :) Men sen tog det stopp. Var på jakt efter en ny plånbok och en kalender, men fick se mig besegrad. Plånboksutbudet idag påminde starkt om Teneriffa -98...och var alltså inget för undertecknad. Fick dock tag på nagelbandsolja (hurra!) så nu ska det bli lite ordning på tassarna.

Sen har man ju varit in 2 (TVÅ!) gånger och hälsat på brudarna i köket idag (Sanna där rök ditt rekord) :) Första gången visserligen för att få mitt kort, men ändå. Kan det vara så att jag saknar den varma gemenskapen och stekoset, eller hade jag bara lust att äckla dem lite med mina inköp?? :)


Nej, det är (tyvärr) inte jag på bilden, men de här trosorna får ni väldigt gärna köpa åt mig, liksom allt i underklädesväg som det står Frank Dandy på. Så sjukt äckligt sköna och alldeles bedårande godis-snygga!

Nu ska jag preppa lite krubb innan sweetie kommer hem, och sen ska vi ut och springa 18 hål i pissvädret :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Hehe ja jag väntar på er ska ni veta :) Bio och middag låter grejt tills vidare. Ska kolla in SF när jag kommer hem från sthlm och se om nått verkar spännande :P Du skulle ha vart med på Håkan. Kul att vara med någon som uppskattar musiken. Puss

2008-07-09 @ 21:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0