Kravel kravel kräks

Ja nu börjar febern så smått släppa och jag kan sitta upprätt åtminstone tio minuter åt gången. hade nyktar 5-årsfest i lördags ch trodde ju i min enfald att det skulle leda till att jag mådde bra på söndag.. Jo tjena.

Kl 02:00 natten mot söndag satte något in som bäst kan beskrivas som Stora Spyan då your truly vände ut och in på magen sammanlagt 15 gånger under sex timmar. Så jag har varit blek om nosen sen dess, med feber, ont i njurarna och kryp i benen. Är väl inte helt kurant nu heller, men har iallafall ätit två och en halv potatisbulle till middag och gått ner till macken stödd på Johan. Så jag börjar känna mig lite mindre som ett lik och lite mer som en 80-åring...

Sjukledig imorn med, det tamejfan tråkigaste som finns.

Kräk och less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0