Gårdagen + veckans tävling!

Igår var, trots huvudvärk, en bra dag!

Den inleddes med lång sovmorgon, sen inmundigades fika på Rutiga Duken med Ebba - alltid lika trevligt, och Provencetten är dödsgod! En kärleksmums hanns det också med minsann innan det var dags att åka hem och äta lunch/middag...

Sen bar det av ut på Vägnön där 12 hål skulle  bemästras, och jag kan lova att puttern gick splendid. Tyvärr funkar det ju så att när puttarna sitter som de ska så är sällan resten av slagen något att hänga i julgranen... Men en trevlig promenad fick vi iallafall, och eftersom vi spelade så kasst som vi gjorde fick vi även en del skogspromenader och kom i riktig kontakt med naturen...

Så idag har det bara jobbats, och nu ska jag strax ner på Waynes och dricka lite kaffe med Emma, min kära studiekamrat :)

Lev väl kamrater!

     
Taggad...              Matsäcken är med!       Jobbiga 12:an          Jag vann!! Johan halvless..



Och här kommer veckans tävling. Gissa svaret på nedanstående bild:



a) ...årets vinnare av konststipendiet från Kultur i Västernorrland
b) ...svenskens genomsnittliga konsumtion av trutsmörj under ett år
c) ...så många lypsyler Åsa hittade i sin golfbag

Skynda att svara, fina priser väntar. Kanske en bättre begagnad Lypsyl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0