s.n.a.r.k.

De senaste dagarnas snor har lett till en temporär kortslutning i skallen på fröken R, en kortis som bäst kureras med pyjamas, chips och en lättsam komedi på TV3. Ett lite sorgligt sätt att spendera en lördag, men å andra sidan har jag ingen lust att hitta på något heller, så länge jag ser ut som Rudolf the red-nosed raindeer tänker jag per definito inte visa mig bland folk mer än nödvändigt, och vem vill egentligen ha mina baciller såhär två veckor före jul?! :)
Orkade iallafall jobba imorse, men det var nog tur att vi var tre, varav en gjorde 75% av arbetet (jag typ 3% kändes det som.... Jag hasade på i min egen takt, dvs. snigelfart, och vi var ändå färdiga till tolv...helt otroligt!
Så nu är min kära sambo i Sundsvall med jobbet, och jag tror dom har kul, även fast han ringer hem typ varje timme och ska kolla så jag har ätit middag, hur jag mår i näsan osv... så lite hemlängtan har han nog. Han har även ridit en mekanisk tjur på Laserhallen, om jag kan mygla åt mig en bild på det från Fazerfolket så tror jag att vi har nästa års julkort klart och betalt!
Imorgon blir en hektisk dag - först golfshopen, sen julmarknad och 14-årskalas. Det känns som om vi kommer att leva på pizza, tunnbröd och tårta imorn...suck. It's a filthy job but someone has to do it.
Nej nu ska jag faktiskt låta bloggen vara, ska nog sträcka ut mig i soffan och ställa colaburken på magen, sådär som tjockisarna gör med pilsnern. Så jävla skönt med en helledig och ensam kväll!!
Taa taa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0