Slutmicklat

Ja jag har under två dagar fått för mig att det nog är rätt skoj att leka med datorn. Så jag har låtsats förstå mig på HTMLkoder och lekt med färger och bakgrunder, men nu tror jag det får vara slut med det på ett tag. Sätter du på en gris läppstift och parfym är det fortfarande en gris... Och för att hedra detta beslut har jag gjort hela bloggen grisrosa.

Imorn (läs idag) kommer bli en kick-ass-dag. Jag siktar på tidig morgon, uppiggande långpromenad, nyttig lunch, skola i Sundsvall och sen en liten tjejträff på kvällskvisten. Idag knäckte jag äntligen DaStatistik-koden också tror jag, hypergeometrin rasade på plats i huvudet med ett litet klirrande ljud, ungefär som gamla tiders 10-öringar.

Sen hade jag och min sambo snöbollskrig när vi skulle vara mogna och gå ner och sopa av bilen. Eftersom Johan är en snäll människa kastade han inte så hårt, och eftersom jag är misstänkt lik killen i Dum & Dummare så nöjde jag mig inte med att mosa en snöboll i nacken på honom, utan prickade även en mitt i söt-huvudet från visst håll (ja jag är lite stolt att jag träffade...) Hämnd har visst utlovats...

Så nu sover min raring som vanligt, och som vanligt har jag gjort tappra försök att sova jag med. Ska verkligen försöka komma upp tidigt imorn, och vrida tillbaka dygnet, men det är svårt vill jag lova! Jag skyller på vintern...jag skyller allt på vintern, fast jag älskar den. Lite samma sak som jag gör med Johan har jag märkt... :)

G'nite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0