Slightly less less...

Ja något mindre less nudå, men ändå inte. Det var inte fluss utan ett äckligt vanligt segdraget virus som bosatt sig i min hals. Ergo: ingen pencillin, utan vila och värme. Vilket på ett sätt ju givetvis är bra, men på ett sätt kasst eftersom jag inte direkt har planerat in någon vila den närmsta tiden.
Är så jäkla less på allt - hade vi inte haft ansvar för att ta med nyårssupén för 14 personer hade jag fan stannat hemma och gråtit under täcket istället. Så nu har jag två alternativ, som jag ser det: Alt 1: härda i fjällen, åka skidor och döva halsjäveln med whisky. Alternativ två är att åka till fjälls, sitta hemma i stugan med dubbla mössor och raggsockar och sikta på att bli frisk. Jag lutar åt alternativ ett för tillfället jag jag säga - sätta hårt mot hårt! Men det förtar glädjen litegranna...
Plus detta känner jag mig som världens sämsta arbetskamrat som ligger hemma och dreglar under de två absolut värsta dagarna på året... Men vad fan ska jag göra?
Nu sängen och tekopp.
Hejja hejja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0