Skökor

Min största skräck är att bosätta mig på Avenyn i Sundsvall. Jag har precis fått mig ett gott skratt i telefonen: :) Hjärtat ringde från hotellet, han var uppe och hängde in jackan efter middagen. Sen skulle han ner på Avenyn där resten av gänget väntade. Så vi pratar i telen när han kommer in på Avenyn då jag hör hur en tjej säger något åt honom och han svarar "nej" och går vidare. Det visar sig att tjejen hållit upp en tia och frågat om han sålde en sängplats! Det är alltså min absoluta mardröm att bli en sån människa, som säljer sex för tio kronor, UR EGEN FICKA! :) Jag hade kunnat förstå om hon hade bett om en tia mot att hon stod till tjänst, men att dessutom känna sig manad att betala för ett ligg, jag tycker bara att det är väldigt sorgligt :)
Jag gav gullet fripass på en 40+are ikväll, men han tyckte jag var äcklig som sa så...det får väl ses som ett friskhetstecken från hans sida.
Men det är inte klokt vad folk tar sig friheter. Förre helgen var vi på Svenssons, och fyra - 4 - FYRA olika karlar tyckte att de hade rätten att smyga upp bakom mig och ta mig på röven, upp under klänningen. Jag har aldrig sett någon av dem förut, och den äldste pushade nog 50-strecket. Vad är det som gör folk såna? Att de tappar all självrespekt. Visst att man kan gå ut, bli full som en kastrull och göra bort sig lite ibland, men att så totalt tappa huvudet att man
a) erbjuder någon pengar för att ligga med en
b) tar folk på röven som inte bjudit in till det, eller ens märkt att man ska göra det
nej jag fattar inte grejen. För visst är det en kick när folk tittar på en, och dreglar lite på håll. Och visst är det så att man gör sig lite extra snygg just för att de ska titta två gånger. Jag går igång lite på uppmärksamheten - vem gör inte det, men att så totalt hänga av sig sin självrespekt. Nej, jag fattar inte.
Nej, nu ska jag ta min sjuttioelfte cola för kvällen och mysa med Jonas Gardell :)
Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0