Saker som blir av, och inte blir av

Det blir Vemdalen till nyår - privat stuga och en massa skidåkning! Det blir även tenta denna vecka, och således en massa plugg. Det blir även plåtverkstad för Volvon, eftersom den är för stor och jag för kass på att backa...

Det blir ingen TV till sovrummet, just nu. Det blir inte heller något jobbigt beslut att fatta angående barns vara eller också vara, eftersom jag efter många om och men inte var på smällen (tack Gud!). Det blir inte heller kalsonger och strumpor till Johan i julklapp, eftersom jag hittat på världens bästa klapp!

Jag orkar faktiskt inte posta några bilder på Dagens Julklapp, men jag tänkte pusha lite för upplevelser. Om någon skulle köpa mig en resa från Golf Plaisir skulle jag inte gråta ;)

Kommentarer
Postat av: Syster Jossi

Men Åsa, ville du inte vara på smällen menar du? :P Jag kan säga att det är graviditeten som är jobbig. Nu är det rena drömmen...för det mesta! :) Adoption kanske? Så slipper man det värsta! :D

2008-12-08 @ 23:04:52
URL: http://josselyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0