NHL 09

Ja det är tydligen årets för tidiga julklapp i mitt hem :) Johan och hans bästa lekkamrat Markus sitter och cross-checkar varandra så jag är rädd att någon kommer att börja gråta snart...
  
Ja, se karlar...herregud (och inte får jag vara
med heller, de har tydligen "mästarmöte" :P

Själv har jag inte flytt fältet eftersom jag verkligen måste plugga, men det går å andra sidan inte så bra... Funderar starkt på att knäcka en av mina nyinköpta pocketar istället... Fyndade ett par nya brittiska Minotaur-deckare som jag är sjukt nyfiken på!

Mmmm, läckert...



Until next time...


Kommentarer
Postat av: Erica

Haha! Åsa, vi har tur att vi har så mycket att plugga så vi slipper vara med och spela! (även om jag vet att du gära vill det!) men oroa dig inte, jag knycker dig för en promenad nästa gång du kommer på att du vill vara med på "spelkväll"!!

2008-12-04 @ 14:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0