Mums mums...

Alla ni som har en snäll vän/älskling/familjemedlem som gillar inredning, och då helst avskalat skandinavisk sådan, jag har årets julklappstips till er kan jag lova!

Tema budget (du har varit lika snäll som vanligt, varken mer eller mindre...)

Celine påslakanset, härligt skönt i satin. Här i
oliv, finns i flera färger och kostar just nu smått
otroliga 345 kr hos MIO!


Tema medel (du har varit lite snällare än vanligt och t.ex. diskat efter maten varje dag)

Saftigt snygga Möja kostar (bara) 4.750 kr hos MIO, fast då ingår såklart inte madrassen.
I mitt för tillfället mest älskade träslag - ek. Den VILL jag ha!!


Tema lyx (du har varit Guds heliga ängel de senaste 364 dagarna, så håll tillgodo)

Byggbara och sjukt snygga Fronto (hos MIO såklart), kostar i valnötsfanér 12.579 kr, 
i oljat ekfanér 11.774 kr, och i vitlack (inte så hett) 10.514 kr. Snyggt OCH praktiskt!


Himla tråkigt att jag och Johan kommit överrens om att inte go berserk i julhandlandet i år. Ifjol fick vi ju hybris och köpte slalomutrustningar till varandra, men i år ska vi ta det lite lugnare. Fast min bättre hälft tjuvstartade ju med en julklapp åt sig själv...en Saab 9-3 Vector Sport... I och för sig, nu får jag ha V70n ifred, så det blev ju bra för mig också :) Vi har bara lite problem att definiera "andrabilen", jag tycker ju att störst går först, medan Johan är mer inne på hästkrafter. Åsikter mottages...

Nej, nu ska jag gå och försöka få mig lite sömn (vem lurar jag?) Ska vara på topp imorgon och knäcka med min djupgående kunskap i juridik. Lätt en av de roligaste kurser jag läst någongång, det är så bra och tillämpningsbart i verkliga livet. Så, kära läsare, be patient, I'll be back!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0