Måndag...nej lördag

Hallå i djungeln.
Har av någon konstig anledning haft måndag i huvudet hela dagen idag, måste bero på att jag varit ledig i tre dagar och jobbat idag. Det är lite synd att det INTE är måndag dock, för då hade det ju snart varit tisdag = Vemdalen! Ska bli riktigt mysigt, har jag nämnt det...
Nu är vi precis hemkomna från spontanmiddag hos Erica och Markus. Man blir så glad när det bara dimper ner ett sms om mysig middag, promenad och film sådär helt apropå. BRA initiativ där kära vänner :)
Även så fick Viggo sin julklapp, något försenad, men den lille parveln sov ju sött på örat när vi ramlade in, så mamma Erica fick öppna den istället...Och jag kan säga att den är sjukt ball och kommer att sitta som ett smäck och Viggo är nu ännu tuffare än tuffast...
Min vänstra halsmandel håller fortfarande på att spränga luftstrupen, hur svullna kan dom egentligen bli... Men på höger sida märks det inte alls lika mycket. Läkarstudenter som läser bloggen: Hallå!? Vad är det för fel på mig??
Fick en mycket trevlig "överraskning" idag också - Jessica som ringde och ville fika. Har inte sett henna på år och dag, Uppsalabo som hon är nowadays, men det var riktigt skoj, och vi hann med både det ena och det andra, plus sällskapsspel givetvis! Så nu är jag ganska mör i kroppen...skulle nog behöva ta lite sovmorgon imorn bitti.
Vemdalsresan börjar i alla fall ta form nu...hela Volvons bagage är fullt med bord och stolar som vi ska släpa upp... 14 personer ska försöka duka långbord i en stuga för 6 pers...det kan bli hur bra som helst det ;) Bilder lär komma...om vi säger så.
Nej nu ska jag gå och attackpussa min man och smitta honom med vad för konstiga baciller jag nu har... Orkar verkligen inte lägga upp någon bild...ni vet ju hur jag ser ut vid det här laget, eller hur?

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0