Julklappar, part two

Tänkte försöka julklappstipsa mina kära läsare varje dag i december...som dagens lucka ungefär! Igår körde vi stenhårt på heminredning, idag kommer mina just-nu-cravings på klädfronten. Temat får sägas vara "snygga kläder som finns i butiker även utanför Stockholm för alla oss som vill prova innan vi handlar"... Phew...

Under:

Snyggt klassisk klänning från H&M, som
faktiskt går från klarhet till klarhet. Det kostar
faktiskt bara 149 kr att göra mig glad i jul!

Mellan:

Mums att gömma sig i när det bli kallt och
mörkt ute! För bara 349 kr kan ni köpa mig
(eller någon annan) ett eget litet bo i vinter.
Också från H&M, eftersom temat för dagen
var butiker som finns på vischan...

Till:

För att fullborda min tantsöta look bryts det grå
av med lite rödbetor :) Så nu vet ni vad jag vill ha
under granen. Gimme gimme gimme.
Just ja, 149 kr även för denna, och då gör det ju
inget om jag ledsnar på den imorn? Leve H&M...

Och kom för fasen inte och påstå att ni inte kunde hitta på en enda klapp till mig...

Kommentarer
Postat av: Syster Jossi

Riktigt snygg väska. ÄLSKAR RÖTT! Men för mig känns det som en onödig grej då jag har alla mina saker i skötväskan... Inget roligt får man ha när man är småbarnsmamma :D Inget roligt har man råd med heller när man har köpt ett hus som man ska renovera... :-)

2008-12-03 @ 18:35:58
URL: http://josselyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0