Irriterande...

Några ord av allvar från er käre ledare.
Som arbetande student är man sjukt motarbetad HELA tiden. Inte nog med att CSN tycker att de ska stoppa sina fingrar i ens syltburk och styra över årsinkomsten, dessutom verkar det vara svårt för MIUN att hålla sig till ett schema, eller ens ha någon form av framförhållning. Detta krånglar till det när skolan från ena dagen till den andra byter undervisningsdagar. Jag vet inte hur det ser ut på era jobb, men jag kan inte komma med två dagars varsel och säga "tyvärr, min föreläsning är flyttad från onsdag till torsdag, så går det bra om jag jobbar onsdag och skiter i att komma på torsdag istället?" Ledsen MIUN, och CSN, men så länge arbetsmarknaden för akademiker är så skakig som den är så har åtminstone inte jag någon lust att sluta arbeta och dra på mig studielån. Jag är ledsen, men det här är för dåligt. Låt mig få tjäna mina penningar i fred, och försök snälla ni att åtminstone visa lite hänsyn gentemot studenterna, istället för att behandla dem som livegna.
Phew.


Tråkigt med bara gnäll, jag lägger in en get-bild istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0