Feber + snor + halsont

Idag är en i alla bemärkelser värdelös fucking dag!

Har sovit ca tre timmar, under ett täcke och en tjock pläd, iförd skidstrumpor, mjukisbrallor och tjocktröja, omväxlande skakande av feberfrossa och svettandes som en gris. Dessutom skulle jag ha jobbat idag - hejdå välbehövliga pengar + att vi hade hockeybiljetter - hejdå Timrå IK... Som om det inte räckte har jag tenta imorn, och det jag kunde om marknadsföring har ersatts av slem, snor och allmän känsla av koma.

Sen går jag omkring med ett slags kryp i kroppen, som jag inte vet vad det beror på, men som är jävligt störigt. Så nej, jag är inte på topp - inte nånstans.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Syster Jossi

Nää, fy vad tråkigt! Hoppas att du kryar på dig. Bättre nu iofs än på julafton till exempel! Synd att missa hockeyn. Jag måste skaffa barnvakt och gå på hockey jag med någon dag. Men LHC liksom, hur roligt är det? Får ta en match när dom möter Timrå! :-D Vi är splittrade här hemma. Jag-Timrå, Mats-Djurgården och så har vi LHC som "hemmalag". Jobbigt läge!

2008-12-12 @ 15:15:48
URL: http://josselyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0