Ett gott arbete är den grund varpå samhället vilar...

Stärkt av detta konstaterande gav jag mig i kast med diskbänken, som blivit sorgligt eftersatt de två senaste dagarna. Man tror inte man ska bli så slut av att jobba långa pass, men det är faktiskt riktigt jobbigt att stå och gå och bära hela jäkla dagarna! Tur i alla fall att jag gillar att diska, det är så avkopplande på nåt vis, att skrubba kakel och torka bänkar. Rubbat - kanske, men vi har ju diskmaskin, så jag slipper det allra pillrigaste!

Bländande ;)

Nej nu ska jag springa ner på jobbet, dock som en civil människa, för att inhandla lite potatis och korv till kvällens middag. Till Johans stora förtjusning ska vi äta stut - mums mums!
Auf Wiederhören!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0