Eller den här...

På Facebook kan man just nu gå in och ge bort en get för att hjälpa några av världens mest utsatta kvinnor. Screw that! Jag kan skicka dem 200 spänn, men geten tar jag själv. Har konstigt nog alltid velat ha en egen get, jag tycker de är väldigt trevliga djur. Jag skulle troligtvis döpa den till Rune eller Stig-Björn och sen kunde den få gå omkring i min trädgård och klippa gräset hela dagarna. Japp, en get skulle inte vara dumt att ha, då slapp man åka på HEMAB med gamla trädgårdsmöbler också. Bara att kleta på lite dipsås på dem, och sen schlurp bara. (Eller förlåt Markus Mattiasson, f.d. Timrå IK, det där kunde menas som en pik mot dina matvanor, och det menade jag såklart inte, sorry sorry.)


En snygg get, troligtvis inte den man kan ge bort...

Skämt åsido, när jag och Johan nångång köper vårt egna hus, då behöver ni inte komma släpande med finporslin och blomsterdekorationer i inflyttningspresent. (Vi har även kastruller så vi klarar oss) Gå ihop ett gäng och sala till en get istället, så blir åtminstone jag väldigt glad!

Sov gott!


.....
Update:
Tydligen är geten årets julklapp i Danmark. Satan i gatan alltså, har det blivit trendigt att köpa get? Bäst ni skyndar er att handla en åt mig innan de tar slut!

Kommentarer
Postat av: Johan

Full är jag, men en get blir det :D

2008-12-10 @ 04:21:29
URL: http://funderinaravmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0