4-1 till Johan

Hello.
Nu är det officiellt...jag är inte heller ofelbar. Efter att ha skrikit mig vindögd åt sötögat sjuhundra (eller i alla fall fyra) gånger för att han har tvättat sönder mina kläder är det nu klart att även solen (jag) har sina fläckar... Synd bara att det vår det snyggaste plagg Johan hade...en marinblå lammullskofta som jag mer eller mindre tvingade honom att köpa eftersom han var så sjukt snygg i den! Nästa gång ska jag tvätta sönder den kissgulsvita gamla fula Gant-hooden som han envisas med att sunka runt i :)
  
Men snygga armar får han i alla fall i den...;)

Imorgon blir det start early early...vi är 8 tappra som jobbar imorn bitti så vi lär väl få stå på varandra. Man får komma halv sex för att paxa sig en bänk att jobba vid! Men skoj ska det bli, väldigt sällan vi är full styrka! Tror att det kommer att synas ett dammoln därinne, och när röken har lagt sig är 250.000 jultallrikar färdiga :) Får väl se om det blir någon lunchresa som idag ;)
Ikväll har vi sett Hancock, lite smårolig faktiskt, även om det inte direkt var någon How to loose friends and alienate people...
Nej nu ska jag vara social med hjärtat, hoppas ni har en good sunday people!

Kommentarer
Postat av: Syster Jossi

HAHA, men Åsa! Stackars Johan... Förresten, har det dykt upp något gulligt kort på tomte-Ronja?

2008-12-21 @ 21:40:45
URL: http://josselyn.blogg.se/
Postat av: Syster Jossi

Nä, inget kort på lådan här heller. Fast det är flera kort som vi inte fått än. Så det dyker nog upp idag eller imorgon hoppas vi!

2008-12-22 @ 12:30:44
URL: http://josselyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0