VAIO

Äntligen en ny bärbar, med fungerande skärm och utan virus, det är alldeles underbart, och så fin den är - vår nya SONY Vaio...alldeles silvrig och med världens skönaste tangenter!

Idag har det som vanligt jobbats och donats, sen bar det av till Sundsvall för Kucklissdejt som givetvis avnjöts på McD. Sen köpte vi dator och nya jaktbyxor åt Johan, och tro på fan slank det inte med en mascara till mig också... Och vi tog tre (!) plusmenyer så vår kära lilla sommarjobbs-HN ska få samlarglasen imorn :)

Imorn bär det iväg till Lungön då en icke simkunnig far ska åka båt...kan bli ungeför hur spännande som helst tror jag, kameran ska iallafall med!

Nu har jag en sjukt nyfiken pojkvän som hänger över axeln och verkar vilja att jag ska släppa taget om min nya kelgris och visa honom lite uppmärksamhet istället, så jag säger "hej då"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0