Tidsfördrivet No. #1

10 favoriter
Dialekt: Timrå-fröööken
Mat: Flott är gott
Låt: After the Goldrush
Tecknad figur: Kalle Anka
Sport: Golf
Komiker: Magnus Betner
Veckodag: Fredag
Glassmak: Polkagris
Soloartist: Afzelius, Magnell, Young

9 för tillfället
Humör: Seg
Tanke: Jag borde baka innan Helena och Daniel kommer, men det är simhoppsfinal så jag poppar popcorn istället...
Kläder: Svarta leggings, svart klänning
Bakgrund: ???
Känsla: Snussugen
Tid: 15:30
Bästa sak: Datorn och TVn
Irritationsobjekt: Jag har ingen oläst bok hemma

8 första
Bästa vän: Min första bästis var Erika
Husdjur: Kissekatt
Kyss: Eeeh, Gud så pinsamt, det har jag glömt, så den var nog inte så bra då...
Piercing: Bara i öronen
Förälskelse: Det var väl någon liten grabb i klassen kan jag tänka mig
CD skiva: Magnus Uggla
Bil: Renault Clio -02
Ord: Om ni frågar Johan så var det "Pappa köp"...


7 senaste
Telefonsamtal: Plutten
Mat: Dillchips
Dryck: Trocadero
Biltur: Med Kuckliss till Donken
Tv-program: OS - simhopp och gymnastik
Spelad låt: Lars Winnerbäck - 18e balladen
Köpta klädesplagg: En golfklänning bl.a.


6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nix
Brutit mot lagen: Lite styrstångsfylla kanske, offentlig urinering?
Blivit arresterad: Icke sa Nicke!
Badat naken: Bara hemma mitt i natten, så ja jag antar det.
Varit med på TV: Jajamän, SVT i reportage om lärarlyftet, sjuk kändis...
Varit med i tidningen: Inte sen resultatlistorna i skidtävlingarna i 7årsåldern...


5 nej tack;
Skolämne: Idrott
Mat: Lamm
Musik: Allt på Rix FM...
Dryck: Vitt vin
Djur: Orm, geting


4 saker
Du gjorde igår kväll: Var med Kuckliss
Du kan höra just nu : TVn, jag som tuggar tuggummi
Du inte kan leva utan: Johan (då svälter jag ihjäl)
Du gör när du har tråkigt: Läser om en bok jag redan läst

3 personer
Du kan berätta allt för: Johan, mamma, Ejkej/Fii
Du tycker om: Johan, pappa, mamma
Du inte gillar: Monsters INC, Tjockisen och nån stenfrukt kanske?

2 val
Coca Cola eller Fanta: Cola!
Hund eller katt: Kiss-katt såklart


1 önskan
HUS HUS HUS!!!!!! (Alt. 30 miljoner på Lotto...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0