Sundsvall

Skit och skit, fortfarade sjuk och snorig...inte roligt alls nu när hösten är här och allt skoj som det innebär!

Har varit en tripp till Sundsvall idag, inskrivning och snabbesök hos Helena. Alltid lika trevligt! Sen har jag mest drönat runt, varit en sväng i Birsta, och sen åkte jag och hämtade Söt på jobbet och vi käkade burgare.

Jag har även gjort något otippat ikväll - gått en promenad. Jag trivs så bra på hösten, man får liksom extra energi när allt är svalt och skönt och mörkt. Udda - javisst, men jag gillar udda saker :)


Så imorn ska man knega lite, kul att träffa Kökshäxorna igen, de är behållningen med jobbet. Konstigt nog så gillar jag att kocka, jag som aldrig sätter min fot i köket hemma om jag slipper... Men jag antar att allt är roligare när man får betalt för det.

Rent pengamässigt ser hösten rätt ljus ut, förutom CSNs lilla bidragsdel får jag jobba så mycket jag vill, så det ska både gå att leva som vanligt och få en slant över, vilket behövs inför kommande bygge... Dessutom kommer jag att hinna göra en massa roliga saker som man inte hinner när man jobbar heltid, så jag är nöjd som bara den!


Nej, nu ska det sussas lite! Måste sova bort bacillerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0