Räksallader...

har jag gjort halvsju av idag, liksom allt annat som finns på den underbara cafélistan. Threw a tantrum där ett tag...

Men nu är jag ledig och vi ska ut på Lungön över helgen, och jag hoppas att det inte regnar. Kommer att sakna snutte-datorn, även om vi ännu inte har så mycket kit på den. Men det kommer det kommer...

I övrigt är jag ganska hård just nu, jag stand my ground till höger och vänster och folk som inte uppskattar det får fingret utan vidare tvekan. Jag undrar om det är ett tecken på att jag har ett stabilt liv och en stabil omgivning med sambo och familj - just det där att jag inte orkar vara miss Congeniality mot folk som inte förtjänar det?!

Nu ska det glos en kvart eller så på OS innan vi packar in oss i bilen och drar till färjan!

Ha en trevlig helg kära vänner och läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0