Nattnöje

Tydligen det allra senaste...

Vad gjorde du för ett år sedan?
I Augusti 07 hade jag precis flyttat ihop med Johan och fått det trångt men mysigt :) Hade just fått vick på Geresta, jobbade ihjäl mig men tjänade bra.

Vad gjorde du för fem år sedan?
2003 tog jag studenten från Timrå, hängde i Tallnäs, pluggade i Härnta, bodde kvar hemma och pendlade massor med Kuckliss i Many Miles No Muffler.

Vad gjorde du för 10 år sedan?

1998 var jag (hemska tanke) fjorton år och hade fula kläder och ful frisyr. Gjorde ett försök att bli skillad i snowboard men lökade mest runt och hade ännu inte upptäckt alkoholens fröjder.

Vad gjorde du för 15 år sedan?
Hmm, 1993 var jag alltså 9 år. Jag cyklade massor på Gerdas kiosk och köpte lakritspipor, sen lekte jag, Erika, Anna och Ulrika en massa har jag för mig. Tror inte pojkar hade hunnit bli intressanta, men jag minns att jag och Elin G brukade "skolka" från muppiga skoldiscon och se Pretty Woman istället...

Vad gjorde du för 20 år sedan?
1988 var jag fyra år, hade börjat på dagis och tog en hel massa plats. Jag läste allt jag kom över och var dålig på att äta middag...

Vad gjorde du för 25 år sedan?
Gjorde mamma tjock.


Jag utmanar Kuckliss, Nena och Smefen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0