Kucklisskväll

Så har en kväll slagits ihjäl i min gode vän Kuckliss sällskap, och vi har, som alltid, ätit middag på McD... Mycket sånt denna vecka känner jag, ska bli skönt att återgå till Johans hemlagade nyttiga (?) husmanskost igen. Börjar faktiskt bli lite less på snabbmat *kors i taket*


Vi hann öven upp en sväng till Sandra och Olle och Felix för att titta på deras hus, och det var ju naturligtvis så där charmigt och fint som de flesta bostäder som har en egen gräsmatta och inget trapphus... Suck, jag vill också ha... Fast nu kommer vintern och då blir det ju i alla fall lite lättare att vara ett betongbarn...



Que pasa?


Clueless datahacker...


Wroom Wroom


Kära McD


Korta sladdar...


Ett måste...



Så nu ska jag väl snart gå och sova, en sjukt produktiv (?) dag är till ända, då jag hunnit med:
- Sovmorgon, (vilket behövdes)
- Fika med Erica och lill-plutten
- Hängt med Kuckliss +hälsat på Sandra och Olle
- Bloggat en massa...hm undrar om det räknas till att ha ett liv?
- Ätit McD
- Gått en promenad
- Diskat och tvättat och nästan dammsugit...
- Haft en sån massa me-time att jag faktisk väldigt mycket längtar till Johan kommer hem så vi kan ha we-time. Imorn är min gräsänkatid slut, och jag måste säga att fredag till söndag är precis lagom, sen börjar jag sakna min lill-plutt alldeles för mycket. Cos I loooove him!


Så det så, nu blir det nog nanna på örat. Good night my faithful readers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0