Kaxig?

Nu har jag varit kaxig i flera dagar och tyckt att det ska bli skönt att Johan åker och fiskar så jag får ha me-time, men det är väl dags att ta skeden i vacker hand, bita i det sura äpplet osv. och erkänna världshistoriens sämst bevarade hemlighet: Jag kommer att sakna honom som bara den!


Ser på brottningsskandalen nu och hör att Ara Abrahamian inte "hade nån lust" att ställa upp i en bronsmatch eftersom han ansåg sig felaktigt bortdömd i semin. Vadå lust? Han är väl där för att utföra sitt jobb, ett jobb som vi vanliga Svenssons genom våra skattepengar sett till att han har en möjlighet att ägna sig åt. "Stora stjärnor", glöm aldrig varifrån ni kommer, och vilka som gjort det möjligt för er att ägna er åt det ni vill.


Snart börjar skolan :) Jag skulle kunna plugga hela livet tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0