Golden Delicious

Trött i skalle, trött i hals. Vaknade i morse med två pingisbollar till halsmandlar, så det blev allt att lägga sig på örat och somna om till halv två...
Men, det är klart, jag hade ju lite ångest för hur jag skulle lägga upp i dag, för att hinna med allt, och nu löste ju det sig självmant genom att jag inte gjorde ett s***...


Så nu har jag ätit 8 skorpor med smör på (för att det river så fint i halsen - självplågaren?), och dagens outfit är slalomstrumpor och en gräslig fleecemorgonrock som är varmare än varm.


Men vad gör det om hundra år när allting kommer kring. Jag hann iallafall läsa 98 sidor statistik igår, samt äta Bileline, spela biljard och gå på bio, allt i sällskap med mitt hjärta och min Kuckliss. Då kan man ta lite halsont utan att tycka alltför synd om sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0