Tvångsmässig uppdatering

Hej.

För att ni inte ska ge upp och börja läsa Kissies blogg istället får jag väl slänga in en update.

Min vecka har sett ut såhär:
'Jobb
'Tenta
'Jobb
'Jobb
'Hockey
'Skräpmat till middag varje dag

Så jävla roligt var det. Fast jag glömde ju:

'Buss
'Buss
'Buss
'Betala räkningar


Det har ju med andra ord inte varit nån sån där spännande supervecka som man skriver Mitt-livs-noveller om. Men nu är det fredag och det kommer man långt på. I morgon bitti är det spöstraff på den jävel som ringer före tio. Så gör inte det är ni snälla...

Annars är det mesta helt ok. Vissa saker är faktiskt spännande också. Men det tar vi mer om en annan gång. Nu borsta käft och gå till buss. Frid vare med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0