Jag fyller snart år

Japp den 18 april träder jag in i den exklusiva klubben "vi som är närmare 30 än 20" och det känns väl inte sådär helbra. Eller åldern i sig har jag inget emot, det är tyngdkraften den jäveln som har börjar håna mig. Hängbröst behöver jag väl knappast oroa mig för i första taget, men man kan inte direkt studsa ett mynt på min bakdel om man säger så. Och jag tycker att ögonlocken börjar hänga ner i ögat mer och mer. Det kan ju i och för sig bero på för lite sömn också...säger vi.

Men, poängen här var ju inte att jag skulle klaga på arslets konsistens direkt. För det duger fortfarande alldeles utmärkt att sitta på och nypa i, även om den som provar det på stan kan förvänta sig ett blått öga. Nej poängen var ju att jag INTE HAR EN ANING OM VAD JAG ÖNSKAR MIG!

Tomt. Borta. Putz Weg.

Hur tråkigt känns det då? Jo ganska jävla faktiskt. Jag har allt jag behöver just nu och jag känner mig som en gammal gammal kärring för att jag ens tänker så. Efter mycket om och men har jag i alla fall lyckats värka fram ett par saker till önskelistan, men det är inte många... Suck. Det måste vara åldern?

Ge mig i alla fall gärna:

- Pengar
- En Iphone
- Böcker
- En ny router
- Decleors hudkräm

Men sen är det stopp. Helt sjukt. Jag brukar inte ha såna här problem. Tråkigt tråkigt tråkigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0