En ny bloggepok?

Efter att ha upptäckt bluetooth på datorn lovar jag fler gryniga bilder med mobilkamera. Hurra hurra hurra!

Ett smakprov på blandat plock under tre år med mobilkamera. Nu kör vi, Kisse släng dig i väggen... And who needs Iphones anyway...


Såhär gör man en pizza. Härnögrillen special 2008

Oh ja. Det är jag

Mitt hjärta. Mitt älskade älskade hjärta. Och ja, han kokade sylt av dem sen. Alldeles själv

Mittuniversitetet. De här finns överallt. Jo.

119.500? Bi-bi-billigt?

Sommar hos föräldrarna 2009

Fiskesemester...

Johan kan det här med överlevnad han...blåbärsris är gott?

Det här ska jag ha som väggtext hemma. En vacker dag så...

Lilla familjen veckohandlar

Jag och "Becca" tog på oss grillorna efter en tids uppehåll (14 år i mitt fall...)

Handelsrätt I, total koncentration. Lärare med läskig GW-likhet.

Årets sommarstyle 2010 enligt Gant... Johan ska få de rosa jeansen i födelsedagspresent..men shhh säg inget. Han kommer att bli SÅ glad. Och ja, jag är ironisk. Mycket ironisk. Jag kommer att skratta ut vem som helst som kommer i dessa skapelser. Och det är ett löfte.

Fan vilken toppblogg det här ska bli nu. Jiiiisus!

Kommentarer
Postat av: becca :)

haha vilka fina kort :) nu är jag är trogen läsare här o missar ingenting!

2010-03-31 @ 22:27:08
Postat av: KateWellings

Good girl! ;)

2010-04-01 @ 07:34:36
URL: http://katewellings.blogg.se/
Postat av: Jossan

Om inte Johan har dom rosa byxorna ihop med pikén och slipovern till vänster så kommer vi att gråta blod ;-)

2010-04-01 @ 13:46:24
URL: http://josselyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0