Ovärt?

Jahapp... Inte visste jag att Gud hade humor. Det finns liksom inget annat sätt att förklara dagens väder. Alla ni som älskar vintern - jag hatar er. Ett stort jävla skämt. Jag kan ju säga vad jag föredrar i kampen juli mot april, det är då ett som är säkert... Ring och rösta?



Juli?



Första april sett från fönstret?

Med detta slår vi fast att Skaparen har betydligt mer humor än TÅ, vars stora skämt var att George Clooney ska spela in en film på Hemsön... Om det nu inte var artikeln om att det finns jobb i Härnösand som var ett skämt? I så fall kommer George i sommar. Oh Gud så spännande.

Nu har jag nämnt Gud ett antal gånger i den här texten. Men nej, jag håller inte på att bli religiös. Men högtiden smittar även mig?

Långkalsonger på och off to work nu. Fridens liljor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0